Godmorgon,


Sitter i datasalen på lektion. Har lultrur och stilhistoria och jag och sus har fått i uppdrag att hämta fakta om en konstär Vincen van Gogh, ja gud vad intressant!

Sjukt trött, skulle göra allt för att få åka hem och lägga mig i sängen.
Så himl lång och seg dag idag, men bara stå ut. Ikväll kanske jag och Anna ska gå på Ifk match, fick nämligen 2 biljetter till VM läktaren av pappa igår, så vore ju kul att kolla det. Men sjukt tråkigt väder är det just nu, så får hoppas på att det blir bättre framåt kvällen.

Jag är fortfarande sjukt taggad vad gäller gårdagens inlägg, Började med det i morse, och det verkar funka riktigt bra för mig, men vi får väl se. Magda och jag peppar på som aldrig förr :)

trevlig dag, vi hörs ikväll!

Kommentarer
Postat av: Markus T

hehe, verkligen en sån lektion som gör en piggare! ;p

ja, nu regnar de! :s

okey :) bra de :) finns ju de som försöker leva på i princip bara sånt där :s

hehe, jag hade inte np idag, så har de tidigast på månda :p

okey. har du några planer alls vad du ska hitta på efter sommaren?

jupp, jobbat nu några timmar, och nu är de bara sätta sig med pluggböckerna, har ju oxå prov imorn :s

va kul! hoppas vädret bättrar på sig lite då!

Ha en bra kväll!

PS. klickade in på länkningen o såg att de va du ;)

2008-04-09 @ 18:13:44
URL: http://tabyiron.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0