Gokväll!



Nu är jag hemma.! Sjukt skönt. vart en reätt lång dag. men somsagt drog hem till Ewe, vilket var mycket trevligt. Dock blev jag så jävla trött:/ haha, Men efter en lite springtur till bussen så blev jag gensat mycket piggare.
Feministiskt självförsvar var lite segt idag faktiskt, knölligt med min hand med:/ måste vara bättre nästa torsdag för då har vi ett "testa" ska brottas med tränaren så då vill jag ju kunna ge allt och lite till, jag ör ju inte så värst stark så vore fint om man var fullt frisk då!!

Jag bara njuuuuuter av känslan att det är fredag imorn. herregud vad skönt det ska blir!
Dock vill jag gå på LHC matchen imorn men biljetterna är ju helt slutsålt och på blocket tycker jag dem är lite dyra. så får följa den på tvn helt enkelt! om inte ewiiiisen meckar lite med lite kontakter:D haha. gogirl!!!!

Ne nu ska jag göra nått, men vad?
skulle vara bra om jag städade mitt rum, det ser ut som någon släppt en bomb där inne. Men frågan är om jag orkar det(!?)
/ hej


Kommentarer
Postat av: Markus T

häftigt att du håller på med självförsvar :) kan du lappa till alla som är dumma oxå ;)
hehe, direkt man har tråkigt så städar man, hur kommer de sig? :p

hehe, håller med, vem vill inte de? :p

okey, men då gick de väl ganska bra iaf? :)
man lär sig hur alla små strömkretsar i mobiler, datorer, klockor och liknande funerar.

oj :s okey, kanske ska ta de lite lungt med klippandet ett tag då?

okey :) vad dansade du för något?
hehe, de låter ju inte helt fel! ;D

idag har det varit, skola, tv och nu ska jag ut med hunden.
hur har din dag sett ut?

Kram

2008-04-10 @ 19:26:06
URL: http://tabyiron.blogg.se
Postat av: Markus T

hehehe, jaja, men lite häftigt är de, tycker jag iaf! ;) hehe, men du slår inte oskyldiga va? ;)

jo de är de oxå. men komponenterna man labbar med då är lite större än de moterna som man har i telefoner, så är inte så jättepilligt.

oj, va kul :D så du är kung på allt de nu? :)

okey, skolkade du resten av dagen, eller hade du inget mer?

hehe, aa, men samtidigt lite surt om du läser mitt nästa inlägg...
hehe, kunde jag de så skulle jag göra de, då skulle jag iaf ha någon att prata med som förstod vad jag sa ;)

har inte planerat helgen mer än jobb på lördag. sedan blir det väl kanske träffa lite kompisar.
hur ser din helg ut?

Kram

2008-04-10 @ 22:24:01
URL: http://tabyiron.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0