heeeemmma,


Nu är jag på hemmaplan igen, känner mig mer förkyld;/ måste ta massa nässpray.

Var ju och klippte en familj förut, jätte trevliga. 
Men nu är jag som sagt hemma igen och funderar på en dusch, kliar av allt hår. sen blir det mysisar och sen sängen, är trött och jag hooooooooppppas jag kan sova nått inatt, vore skönt.
Glad att jag inte ska sova "underbar himmel " inatt som min kära joakim ska göra. usch och fy vad kallt:/  jag tror mig veta någon som lär vara skapligt förkyld till helgen.. baby, jag ska ta han om dig.

ha det gött,

Kommentarer
Postat av: Markus T

antar att du menar "under bar himmel" annars blir de nått annat ;) ne, förlåt, nu ska jag inte vara petig nå mera :p

Tack! :)
okey, gick de bra då?
jo var en bilkrock för 3½ år sedan :/

låter skönt med sängen. ska jag oxå leta mig mot nu.
Sov gott! o hoppas du snuvan är borta imorn!
Kram

2008-04-02 @ 21:43:17
URL: http://tabyiron.blogg.se
Postat av: Markus T

hehe :)

mm, de är mindre trevligt, men nu verkar denna "onda period" vara över. Kan iaf röra på mig utan att behöva smärtstillande :)

okey, va skönt! :)
dagens schema är skola (som nu är slut) och så ska jag ner en sväng till hamnen o sedan passa mina kusiner igen :p
hur ser din dag ut?

Kram!

2008-04-03 @ 15:42:46
URL: http://tabyiron.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0