hemmakväll.



Aa, det slutar med en hemmakväll ändå. Ska snart dra till affären och inhandla mat, revbensspjäll gud så gott!!
Sen blir det även film till det, men vilken vet jag inte, Nått tips? känns som jag sett alla filmer, men det har jag långt ifrån gjort, men kan kanske säga jag har sett DOM filmerna jag vill se, det borde komma ut mer bra filmer är sugen på wallander film, har hört att dom håller på att spela in 8 nya. Underbart, dock fattas 2 av dom bästa rollerna i filmen ju:/ men blir säkert bra ändå!

Ne åka och handla mat var det ja, Men ha en bra kväll gott folk!

Kommentarer
Postat av: Markus T

oh, ska de komma nya wallander! :D

de tror jag säkert att det blir! :)

va de nått bra på tv?
hmm, annars är tex bandits med bla bruce willis bra :)
okey :) ända som är, är att det kan bli lite kladdigt :p

ha de!
kram

2008-04-12 @ 20:11:09
URL: http://tabyiron.blogg.se
Postat av: Markus T

okey :) mm, får hoppas på de!

hehe, ska jag ta de som att det blev en kladdig middag? :p

okey, vet inte om jag sett den.
men varför tog du in tips om du ändå inte följde dom? :p

jag sitter o ser top gear avsnitt :p

Kram

2008-04-12 @ 20:35:51
URL: http://tabyiron.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0