hur kunde jag glömma?!


Oh, har ju glömt skriva vad jag tycker om gårdagens och även sista hockeymatchen!!

JÄVLAHELVETESSKIT! nått i den stilen känner jag. Lhc har faktiskt varit riktigt bra, jag anser att deras förlust av guldet inte riktigt är helt deras egna fel, utan domarna bär en stor skuld till det. bortdömda mål hit och dit straffar mm.
gårdagens match skulle dem har vunnit, det står ju förtusan skrivet i löpselarna, "dem blev rånade på ett mål" domaren blåste för tidigt utan anledning och pucken varså jävla inne den bara kan bli, Men istället för att erkänna sitt fel så låtsas han som ingeting, inte ens kunna ringa upp och kolla vad som setts i kameran.
Ne det känns inte rättvisst, men ingeting som går att ändra på nu! Så grattis cluben till en andra plats i år IGEN!

nu är jag lite trött. har inte sett filmen ännu, men har en svaag aning om att jag kommer somna!

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Markus T

du får väl helt enkelt samla krafter till nästa säsong ;)

va härligt! :D
själv har jag haft en riktigt trevlig grillkvälle! :)
hur har din kväll varit?
God natt!

2008-04-20 @ 02:01:22
URL: http://tabyiron.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0