jag längtar!


Sitter och dricker kaffe och kollar runt lite här!
försöker fundera ut något kul som jag vill göra,men kommer inte på nått direkt. jag borde väl igetligen skriva klart min muntliga redovisning till nationella som är på måndag, men vill helst bara förtränga skiten.

Nä, nu ska jag göra nått vettigt, kanske lägga mig och digga musik och drömma mig bort till den 5 juni, vilket är den stora dagen, dagen då jag står och viftar med min studentmössa i allra högsta hugg och sjunger allt vad jag har med lite alkohol i kroppen, herregud vad jag längtar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe, "nu ska jag göra nått vettigt" de va en annan sy på vad som är vettigt om inte ;)
jag tar studenten 6 dagar före dig ;D

mm :) bara hålla tummarna nu för att de blir av oxå! :)
ehhe, ne lunchen satt fint, även om jag fick avbryta mitt under den :p

okey, synd :s får tagga inför nästa match då! :)
vad händer annars? :p

de hoppas jag me! :)

hehe, så du ska slå ner mig nu?
syftade egentligen på de du sa om kung på dansgolvet ;)

idag har det varit jobb. och ikväll vet jag inte.
hur ser din dag ut?

Ha en superkväll!
Kram

2008-04-12 @ 16:03:57
Postat av: Markus T

oj, namn o adress kom inte med :s :p

2008-04-12 @ 16:04:27
URL: http://tabyiron.blogg.se
Postat av: Markus T

hehe, alla skolor i kommunen tar studenten tidigt iår :)

hehehe, vad får jag lära mig först då, att bli nerslagen eller utklassad på dansgolvet? ;)

hehe, jo storkunder är aldrig fel ;D

okey, men de kan väl vara nog så kul o spännande de :)

okey, då är de precis som för mig. har ingen aning om vad jag vill göra. men något vet jag att jag vill hitta på :p

Kram!

2008-04-12 @ 16:37:20
URL: http://tabyiron.blogg.se
Postat av: Markus T

hehe låter bra ;D sedan, efter att ha blivit nerslagen kanske de är lite svårt att inta dasgolvet!? ;p

mm, hatar oxå de! :/ de ända jag vet att jag inte vill är ut på krogen. känner bara inte för de. men alla polare ska typ de. så här sitter man på sin stol... :s

okey, va skönt :) behöver du bara gå igenom de några gånger så du kan de bra sen då :)
ne, skulle jag ha de så skulle jag ju själv inte heller sitta här ;)
kom hit så hittar vi på nått, så visar vi de andra att vi oxå kan ha kul! ;)

Kram!

2008-04-12 @ 17:07:45
URL: http://tabyiron.blogg.se
Postat av: Markus T

hehe, aa de va de jag tänkte oxå ;) iaf för mig som kommer bli helmosad, för dig går de väl bättre ;)

okey. mm, de är synd om oss! ;)

hehe okey :p men brukar gå ganska fort att få in de i huvudet, iaf för mig :)

äh, hade kunnat vara längre ;p
bor precis norr om stockholm, i täby. hurså? är de för att hitta hela vägen till dörren eller? ;)
Kram

2008-04-12 @ 17:21:38
URL: http://tabyiron.blogg.se
Postat av: Markus T

okey, har inte jag heller skulle jag påstå. bara sånt jag tycker är kul som fastnar i huvudet, allt annat åker in samtidigt som de åker ut :p

hehe. okey, vill du ha nån mat eller så då, eller har du redan ätit när du kommer? ;)

va! varför tittade du inte förbi o sa hej!? :o :p

ne inte vad jag vet iaf

när var det balen du skulle på, var?

Kram

2008-04-12 @ 17:38:59
URL: http://tabyiron.blogg.se
Postat av: Markus T

hehe, aa, konstigt de där ;p

okey, då fixas de, 3 timmar sa du väl ;)
här är de bara ett tunt molntäcke på himmelen

okey :) samma dag som jag tar studenten :)
ne de har vi inte :s, om vi hade eller jag blev vjuden på nån skulle jag lätt gå! brukar vara grymt trevligt o roligt!

ne :s tittar på tv-tablån om de går nått, men ser inte ut som de. har du kommit på nått?

Kram

2008-04-12 @ 18:17:15
URL: http://tabyiron.blogg.se
Postat av: Markus T

mm eller hur :)
dock svider de lite i plånboken, men lätt värt de :)

alltså de fanns väl nå bra program, men ingen bra film vad jag såg iaf :p
oh, gott! :D själv får man köttfärslimpa
hehehe, eller hur ;)

Kram

2008-04-12 @ 18:50:08
URL: http://tabyiron.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0