påt igen lixom.


nahepp, om man skulle mysa ner i en varm duch, sen mysa ner i mjukisoutfit
för att sedan plugga på El prov som är på torsdag. Gör jag något annat än att plugga?
känns inte som det iaf =/.

Föresten så ligger Joakim ute i fältvecka nu, så vi har inte så mycket kontakt med varandra förutom lite på kvällen, och tur är väl det, annars skulle det vara trist att inte höras på en hel vecka.  Måste vara svinkallt att tälta nu :O
Önskar han var hemma så kunde vi mysa ner i mjukis tillsammans :)
men men får väl dra till med mitt andra alternativ, Nowi , min hund .

dusch va det! :)

Kommentarer
Postat av: Markus T

vad för linje går du om du läser elkurser?

ja, hemmafester slår alla krogar ;D

jo nästan hela tiden. men ibland varit lite kallt, haft ner mot -20 grader :p

va härligt :D får man säga grattis då! :) även fast man inte vet vad gesällteorin är för nått :p

nja, förutom att min skada gjort sig påmind så jag knarkar smärtstillande just nu, så är de väl bra ;D

hur är de själv?

Kram

2008-04-01 @ 22:27:41
URL: http://tabyiron.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0