Rastlös!


Muntliga nationella (?!) Det gick "bra" allså hände väl kanske lite oväntad sak. Men jag är faktiskt nöjd ändå. Glad att ha det gjort nu.  Nästa vecka är det Skriftliga på onsdagen. Och det firar vi med att dra på klass redan på torsdag morgon, vi ska göra Köptenhamn osäkert. Oh vad ös det ska bli, Jag längtar !

jag har svårt att komma på nått kul att göra :/  kanske lägga mig en liten stund, det vore faktiskt riktigt skönt.
Sen ska jag dra till posten och hämta ut ett paketm spännande!  Och ikväll ska jag sitta bänkad framför tvn och kolla hockeyn, det är så sjukt nervit så det finns inte!!

återkommer ikväll.

Kommentarer
Postat av: M I S C H A

Stöttar du Engla och hennes familj?
Gå in på min blogg och skriv ditt namn. Jag stöttar Engla och hennes familj!

2008-04-14 @ 14:29:46
URL: http://MIISCHAS.blogg.se
Postat av: Markus T

hehehe, vadå, påstå inte att du inte gjort så nån gång ;)
oh, skönt med tidiga måndagar! :)

okey, va härligt att de gick bra! men vad va de för oväntat som hände? :p
hade faktiskt oxå np muntligt idag, fast i eng. gick väl ganska bra kändes de som :)

hehehe okey :) i morse hade jag svårt att tro de, men nu är de +10 här, så kanske kan bli ännu lite varmare till fre. annars kommer vi ner ;)

hehe, men gud så korkad han är ;p

mm :) dock blir de nog inget plugg, har fått reda på att provet skjuts en vecka :p
ja de låter smart så trött som du va verkade vara förut :)
vad är de för paket? :)

Kram

2008-04-14 @ 15:24:05
URL: http://tabyiron.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0