Måndag

Godmorgon världen.
Sovit helmärkligt inatt, sover så "oroligt " när jag sover själv. Vilket inte är så himla roligt. Inatt var även min hund lite orolig/ledsen. Jag bli ledsen av det för jag vet att han är så pass gammal, han fyllde 12 nu i augusti. Det är en herrans massa år i hundår det. men men han är bäst!

Snart ska jag göra mig redo att dra in till stan. kollade precis kontot och ja shoppingen bli  marginal men det vore gött med lite sponsring från mor min, vi får väl se.


dags att föna håret, ha en bra dag!
Kram


Bjuder på en bild från helgen!


Kommentarer
Postat av: adeline

alltså herre gud :) likasamma oxå ;) puss på dej sötnos

2008-08-18 @ 22:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0