Torsdag!

Blev ingen bio igår.. Det fanns  stycken utsprida platser kvar, hm nej tack.. Vi kanske borde vara ute i  god tid nästa gång? :D hehe
Så istället drog vi och käkade istället- lika trevligt det.  Kändes super roligt att träffas iaf, och hoppas vi ses snart igen:)

Idag har jag varit med mamma och handlat och grejja. Nu är jag hemma och försöker kolla ut vad jag ska ha på mig imorn, Men hittar verkligen inget jag känner är snyggt, så trött på mitt innehåll i garderoben, ge mig massa oengar så jag kan gå och shoppa kläder i mängder, vore inte helt fel liksom!

Imorgon blir det nämligen party till max! Jag och Adeline ska ut och ösa. Är grymt laddad :)
Vad ska ni göra i helgen?

Kram

Kommentarer
Postat av: adeline

Partyyyyyyyyyyy!!! :) ses imorn snygging

2008-08-14 @ 15:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0