1 december


trist dag- fortfarande mörkt ute, känns som den här dagen aldrig kommer vakna till liv.
Precis fixat mig och klätt mig, blir en soft thaigts outfit idag orkar inte fixa mig så mycket och har igentligen inte så mycket att fixa mig för. ska bara in på teori sen vid 4a. Efter det blir det hem så kommer Mannen hit så ska han ta sig en titt på vårat internet som fortfarande gör mig galen.
fick mail nyss från ett jobb som jag sökte förra veckan men det vissade sig att dom valt en annan kandidat istället- fan känns som jag aldrig kommer få ett jobb=( men men har 2 till som jag väntar svar på så får väl fortfarande hålla hoppet uppe!
jag vill flytta !! jag och min man har hittat en lägenhet som vi veeeeerkligen vill ha. En inkomst från min sida vore guld värt.. och det skulle vara gött med ett jobb på alla sätt och vis, börjat tröttna på att inte ha nått inplanerat varenda dag. Men min tur kommer väl nån gång hoppas jag, annars blir det väl skolbänken igen.

Nu ska  jag göra nått att äta, typ nudlar smidigt och gott.
Ha det bra, kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

johanna, hoppas du får svar på jobb :) har ni hittat lägenhet? fan va kul =D Hoppas att jobbet kommer snart då.

Saknar dej.

Pusss

2008-12-01 @ 15:41:08
URL: http://sandraeandersson.blogg.se/
Postat av: MiSCHA <---

tackar :) Hade du en bra helg?

2008-12-02 @ 14:17:47
URL: http://myfieldsofgold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0