12 december

 
" Jag ser det snöar, jag ser det snöar" yes


Det snöar ute och jag har precis ätit en god frukost. Ska med mamma och pappa och handla sen vart efter. Måste köpa lite gott att ladda upp med till idolfinalen ikväll. Tror det blir grymt..
Helgen blir lugn ich skön, eller lugn ska på stan imorn och shoppa klappar återigen, och vi lär ju inte direkt vara ensammna på stan !? Utöver det ser helgen lugn ut, kanske ge oss ut på en vinterpromenad i snön- mysigt.

Vi måste bestämma oss angående lägenheten med, ska inte säga förmycket men ja ni får väl se eller vi får väl se, Kanske sambos snart, - underbart-underbart-underbart!!!!!!

Nu ska jag fixa mig lite, Ha en bra helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0