14e december

Vi närmar oss julafton med stormsteg och jag längtar sjukt mycket !- så mysigt på julafton sen så lockar ju alla julklappar som står där nere ganska mycket också.  ;)

Helgen då? Ja den har varit helt underbar, bara umgått med min man, shoppat julklappar och myst- myst-myst så det har varit en perfekt lugn helg.  söndag idag då, usch söndagar ger på nått sätt alltid med sig lite ångest, men för vad? jag ahr ju inget direkt att göra i veckorna så? men kanske lite ångest att jag inte sover tillsammans med min älskade inatt, han jpbbar ju och jag orkarde inte vara ensamen där imorn, så stannar hemma med mamma..
Har ju teori imorn kväll som vanligt, men imorn är sista gången- har som ett prov då så ska nog plugga lite snart. ska bara klippa lillebror först. Funderar på att åka in till stan lte tidigare imorn och lägga mig i ett solarium , jag är sinnessjukt blek borde bygga upp lite färg till julafton / nyårsafton.

Annars ser veckan lugn ut, inte förenst på fredag jag har något planerat, ska på "starta eget kurs" - spännande..Sen på fredag kväll så ska jag göra nått roooligt, men kan inte ta det här- det är en hemlis.

Klippa lillebror var det ja, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0