15e december

Godkväll..
äntligen ligger jag hemma i min mans säng- underbart.
dagen ahr sett ut så att jag åkte in till Malin vid 1 och umgick med henne, vid halv 4 drog jag till teorin, hade först möte med min handläggare på UR, sen hade jag teoriprov, eftersom det var sista lektionen idag- jag vet inte hur det gick eftersomdatorn slockande när det var 2 frågor kvar så jag gav upp- orkade inte gå igenom allt igen. var trött.
Direkt efter åkte jag till lkpg, hockey stod på schemat, skitmatch, 6-3 till Luleå, vid 6-2 gav vi upp och drog hem istället. Så nu har jag spelat lite Mario på wii och nu ligger jag här och väntar på att mannen ska krypa ner under täcket.

Imorgon ska jag åka in till Nkpg på förmiddagen, Ska åka och träffa nettan och äntligen få se hennes bebbe ;P spännande :) ska bli mysigt att ses, bir ju iiiiinte allt för ofta- men kul när i väl ses :)
Blev ingen sola idag, så kanske gör det imorgon innan jag åker hem, vi får se om jag orkar- hoppas det!

Just det pratatde med stångåstaden idag som har lägenheten vi vill ha, och det är imorgon vi får reda på det inte idag som jag skrev igårkväll.. så imorn får vi reda påt, hopppppppaaaaaas..... !!!!!!!

Nu ska jag gosa lite.
Godnatt

Kommentarer
Postat av: magda

jag håller tummarna! :)

2008-12-16 @ 07:51:52
URL: http://metrobloggen.se/stellamagdalena

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0