21e december

oj, inte igår direkt jag uppdaterade här!

Helgen har varit bra, mycket bra. Vårt hemliga uppdrag i fredags var att hämta hem mina kära "Norskor", det var riktigt kul att se dem igen.. Går dagen var jag och mannen ute på julshopping och handlade även grejer till våran lägenhet.  =)
Och idag då, det är söndagen 21e december, 4advent och vi har 2 år 7 månader.. Snart ska jag bege mig hemmåt, ska klippa lite och sedan umgås med tjejerna. Det blir nog en mysig kväll. 
3 dagar kvar till Julafton med, jag längtar massor, sucktats förlänge av alla klappar som står och väntar på att jag ska riva upp dom- Sen är ju själva julafton i sig väldigt trevlig- mysig stämning- mat- glögg-mormor&morfar..

Nä nu ska jag fixa lite..
Kram

Kommentarer
Postat av: Liiisssaaa

HAHA YES :)

godjul!

2008-12-23 @ 11:09:01
URL: http://ziingoalla.blogg.se/
Postat av: Sandra

Svar: håller med dig!!

2008-12-23 @ 11:11:18
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0