5e december

Godmorgon..
ligger kvar i sängen och myser, skönt! Tråkigt väder ute=/ ovanligt! snön börjar smälta igen, men såg i tidningen att det ska snöa på lördag , dock med plusgrader!
19 dagar kvar till julafton, kom igen ge oss en vit jul.

har ni köpt några julklappar?jag har köpt några stycken men har ett par kvar. är lite tom i huvudet vad jag ska köpa mer till mannen, eller jag vet inte alls vad jag ska köpa till mamma & pappa heller det är svårt med klappar tycker jag. har iofs en grej klar till mamma och pappa gemensamt. men får ta mig några rundor till på stan på jakt efter de rätta julklapparna:)

Fredag idag då, ska åka till Lkpg sen, mysa lite med mannen och sen ska jag bege mig till simon för att börja partaja- blir nog kul, är lite seg än så länge men snart kommer humöret fram ;) Vad ska ni göra idag =)?


Nä man kanske skulle hoppa upp ur sängen och få igång dagen!
hörs! trevlig helg

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: hihi jaa det återstår att se. Spännande!



Trevlig helg på dig med!

2008-12-05 @ 14:19:47
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: sara

ja kan vi inte få lite snö denna julen....

2008-12-06 @ 21:55:18
URL: http://flippaut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0