dan före dopparedagen

yes, julafton imorgon.
Mamma, pappa och jag sitter och myser med ljus glögg och lite gott framför uppesittarkvällen med bingolotto- det är liksom tradition.
Hade lilljul hemma hos mannen idag, och jag är mer än nöjd
Av baby fick jag en Peak mössa som är så grymt snygg - sen underkläder och en klänning, dock skickade vi tillbaka kläningen direkt för den uppfyllde inte alls det vi ville, för det första så luktade den rök som tusan hur kan den göra det? men men så vi kan leta efter nån ny fin klänning:)   <3
Av "svärföräldrarna" fick jag sängkläder- perfekt till flytten och sen en super god parfym- paris hilton..
:) bra julklappar- längtar man mer till imorgon och se vad som döljer sig under grannen- spännande.
Vet ni något ni får?

Var och skrev kontrakt på lägenheten idag med- och fixade vad som ska stå på dörren
J Ericson / J Pettersson  - underbart, helt galet bra!

Ne om man skulle fokusera lite på bingolotto nu då, hoppas man får hem storvinsten.
Kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Va kul med massa paket :). GOD JUL sötis, hörs imorgon :)

2008-12-24 @ 00:34:20
URL: http://sandraeandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0