det snurrar runt en heldel i huvudet!?


åhhhh jobbigt, börjat fundera på en sak nu, ska prata med dem i veckan.
avslöjar ingeting änsålänge.

dagen har varit helt okej, åkte somsagt in till Malin och umgicks med henne och Wille. pratade, åt mat och såvidare.
Imorgon står det papparkaks bak på temat- spännande, Wille kommer hit och hjälper mig så det blir nog superfina och goda peppisar gjorda.

Haaar sinnes sjukt ont i mitt ben sen jag vurkade imorse. skulle kliva över en grej här hemma och ramlar på nått sätt, kändes verkligen som jag bröt benet, så lyckades klämma fram några elefanttårar så kom min hund och trösta- snäll han är :)

ska skicka runt lite mer sen lägga mig i ett bad..
Kram


Kommentarer
Postat av: Sandra

vad är det som snurrar johanna?

Åhh gott med pepparkakor, vi måste göra massa sånt mysigt när vi kommer hem :):)

2008-12-08 @ 22:43:58
URL: http://sandraeandersson.blogg.se/
Postat av: tess!

absolut! :) hur är det me dig? :D

2008-12-08 @ 22:48:22
URL: http://ottossun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0