fram med snöstormen


Kom hem för en liten stund sen, varit inne och fikat hos min bror med "familj"..
Stan idag med Amelie var trevligt, åt god lunch och gick igenom varenda butik, kom dock bara hem med en julklapp och en foundation till mig.  Så jag ger mig på julklappsletandet i helgen igen tillsammans med min älskade.

Sover hemhemma inatt, kände att jag inte orkade vara hemma hos min man när han ändå jobbar, men just nu ångrar jag mig lite, vill sova i hans famn, men jag får stå ut helt enkelt , imorn ses vi ju igen  =)

nähä, tänkte tappa upp ett bad, har ont i magen så skönt att lägga sig och koppla av..

och just det påtal om min rubrik, se omd et blir någon storm ute inatt, vi får väl hoppas:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0