gårkvällen, juldagen

okej, huvudet är lite smått tungt- det var ju utgång på schemat igår, vilket var kul!
kanske blev lite långdraget väl inne på krogen, var där lite tidigt men vad gör man inte för att slippa den enorma kön?!
blev hugos och mot slutet drog jag och Sandri till palace- första gången jag var där och visst man var jäkligt packad men det var sjukt svårt att hitta där inne:D eller så var det jag som fattade allt fel! hehe..

Har precis öst i mig massa cola, helt utorkad i munnen såhär dagen efter- men jag har försökt sminkat över bakfyllan för snart ska jag in på kalas, William fyller 5 år idag=)
sen kommer min älskade man hit med sin systers hund så han får busa med nowa:) spännande.

just det, fick en volyum master i julklapp och testade den igår, fan vad bra den var, helt sjukt.. mitt hår brukar vara fint första timman men den här höll i , var volym it när jag vaknade imorse- sjukt bra grej!

Nu måste jag kila. KRAM

Kommentarer
Postat av: emma

det var satans kul igår och jag var satans full :D

2008-12-26 @ 17:12:54
URL: http://heykiddo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0