jag behöver sova

åh jag skulle vilja sova sova sova- men jag kan helt enkelt inte, jag har så sjukt svårt att sova, kanske somar till nån timma sen ligger jag vaken ett tag och så håller det på tills det äntligen är morgon. Tror det är nått med att jag drömmer så sjukt mycket, allså sover väldigt oroligt för när jag sover med min älskade så sover jag oftast mycket bättre. Så imorgon åker jag hem och sover med honom, inte bara för den sakens skulle självklart, mys att kunna umgås mitt i veckorna nu vilket man inte kunde när han låg i lumpen.
Gud vad underbart det blir när vi blir sambos- håller tummarna stenhårt att vi får lägenheten nu, får reda på det imorgon, sjukt spännande.. Blir samtigigt riktigt besviken nu om vi inte får den, vi båda har ju börjat måla upp bilder i huvudet hur det ska se ut, planerat tapeter osv- men vi får se....

Har två hundar i rummet som ligger och snarkar, Jacken på golvet och Nowi här jämter mig, har plats för den stora lufsen här med men han verkar föredra golvet istället, är väl för varmt i sängen..

Gud vilket intressant och roligt inlägg, men ni har valt själva att läsa.

Någon som har lite knep på hur man blir trött? förutom räkna får och skit, sånt funkar inte på mig.
Brukar köra med nått som en lärare berättade om en gång, men orkar inte skriva ner det, ganska krångligt att skriva, men den metoden verkar inte fuka på mig längre! vilka bekymmer jag har.

Bäst vore nog om jag släckte lampan och gav det ett försök.

Sovgott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0