Julafton

God jul snuttisar!

Hoppas alla haft en super mysig julafton tillsammans med nära och kära.
Nu har jag lagt mig i sängen fruktansvärt mätt och belåten. Jag har haft en helmysig dag tillsammans med familjen/släkten, dagen började vid 11, då var det lilljul med min storebror hans sambo och lille wille. Det blev fika och sedan paketöppning med dem, tror alla vart nöjda och glad? :) sen har man ju självklart spanat in kalle anka mm, och sedan hugga in på julbordet- gottgott vart efter lite glögg drickande och mys så var det dax att agera tomte, dock utan förklädnad. Alla fick massa julklappar och jag är helnöjd över att dem jag gav blev riktigt uppskattade- och jag själv är jätte nöjd över dem jag fick :) Ligger just nu i en super mysig pyjamas som jag fick av mamma & pappa.
Älskar julen, stämningen, mysfaktron på hög nivå, allt helt enkelt.






Några av kvällens bilder:)
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Sandra

MysigtMysigt! Hörs imorn, då blire party ;)

2008-12-25 @ 00:29:32
URL: http://sandraeandersson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Svar: Tack detsamma. Hoppas du fick många fina julklappar!

2008-12-25 @ 11:11:21
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0