När man hatar en person så mycket...

..Att man bara vill spota på den spy på den och tillsist sätt eld på den! Exakt sånt hat känner jag just nu. Det här ska du få fan för ,den saken är klar. Lögnare!

Sitter här hemma och segar, väntar på att joakim ska komma hit. Mys- saknar honom och vill bara vara med honom nu. Har köpt lite gott som vi ska mysa med framför idol, vem tror nu vinner?? jag tror att Kevin kommer stå som vinnare, men jag vet inte riktigt vem jag håller på han är ju sjukt bra, men Alice är inte så dålig hon heller, men vi får se helt enkelt. Spännande är det iaf, tror det skulle varit grymt att vara med och sitta i globen - anning högre stämmning än hemma i tv soffan.

Hade tänkt göra lussebullar förut och mysa på imorn när det är lucia, men jag har ingen lust eller ork till det,
det var ju nån person som förstörde min helg rätt bra idag kan jag ju säga, tror ni kanske kan lista ut vad det är för man jag talar om? inte? det är min förredetta jävla vidriga äckliga helt jävla sinnesjuka arbetsgivare eller vad ska man kalla honom- lögnare , arbetsgivare borde aset inte vara om han nu skulle vara nått så borde det vara sitta på en pall nere i krigslängderna och äta kottar , det är nog det enda han är värd om ens det?

ha en bra kväll hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0