sträckt min stjärt!?

Precis så känns det just förtillfället- aj.
Spelade ju bowling igår, och faktiskt gick det mycket bättre än alla andra gånger jag spelat, kan det ha med mitt wii spelande att göra?! hehe kanske- kom dock inte 1a men 6a av 11, liiiiite bra iaf.   ( tror det va det )
Åt god mat efter bowlingen, oxfile och pasta- kanske lite mkt parmesane(stavning) ost på men det slank ner, väl hemma var jag super trött och somnade hyffsat fort.
Nu ny dag, ska snart åka in till Nkpg och åka med bror och Malin hem till kimstad, blir vara där ett tag sen eventuellt ta sig tillbaka hit till lkpg igen, ska ev klippa.

Nyår imorn!- spännande.


Kommentarer
Postat av: Sandra

har du sträckt stjärten :D hehe låter rätt kul ;) Händer imorgon då stumpan? Pussss

2008-12-30 @ 13:33:34
URL: http://sandraeandersson.blogg.se/
Postat av: Erica

haha. Wii spelandet gjorde att det gick sämre för mig i "verkligheten" :( vad händer imorgon för din del? :)

2008-12-30 @ 17:44:05
URL: http://erkiperki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0