En flaska vitt!

det var det jag inhandlade, uuuh, jag var faktiskt lite pirrig i magen när jag gled in på systembolaget :P men det var roligt:) så nu har man gjort det iaf :)

Har varit en bra dag på praktiken idag, hade kund imorse som jag gjorde bryn och frans färg på, sen vare lunch då gick jag och ewe en sväng på stan och sen käkade. Och sen kom faster och jag höll på med massa slingor på henne :)
Nu sitter jag och inväntar älski :) mysmys. Jag är fruktansvärt trött, så blir nog att somna tidigt ikväll.
Men det gör mig ingeting, för jag längtar massor till morgondagen :)  , korka upp flaskan och sen är man på topp :)
Bowling och utgång, med trevligt sällskap, synd bara att Emma och Anna inte kan följa med=/ Men det finns flera tillfällen..

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0