en liten blogg såhär på morgonkvisten!

Godmorgon godmorgon.
då  var jag redo för en praktik dag, dock en tråktråk dag, Eller allså det är kul med kunder, men jag avskyr att rulla permanent=$ Men det är ju bara min lilla mormor som kommer så:P
Dessutom är det hennes födelsedag idag, så jag ska vara snäll :)har gjort mig lite kalas fin idag, för efter min praktik så blir det att åka hem till mormor på kalas :) trevligt!

Just ja, skrev ett lååångt inlägg igårkväll, MEN det blev itne publicerat, så jävla pissigt när bloggen blir knäpp!
Skrev iaf i den att jag hade varit på stan och shoppat lite:P Köpte ett jätte fint halsband:) Som visst var ett likadant som sandra hade köpt sa hon, fast hennes var silver, tur :P
Sen köpte jag en hm "kläning" :) är fortfarande ute efter en längre skjorta, men det finns ingen jag fastnar för =/

Nä om jag skulle ta och avrunda här och fixa lite, bussen går om 30 minuter!
Trevlig helg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0