Heelluj

Jag saknar joakim :/  <3 hoppas dom här 9 dagarna går fort som fan.
Sportlov nästa vecka med:) fint!
Och imorn är det alla hjärtans dag, ännu tråkigare att inte baby är hemma då, vem ska jag mysa till det med då lixom!? får typ köpa godishjärtan till mig själv :P Men äsch inget att deppa ner sig för, nästa helg ska vi ändå ut och äta för att vi missar alla hjärtansdag plus att vi firar 1 år 9 månader nästa torsdag :) tiden går undan men det är helt underbart :)  jag är så fruktansvärt kär och lycklig.

jag har igentligen inte så mkt att blogga om känner jag, tråkigt. Så jag avrundar nog här för jag känner mig lite frusen och ska hoppa ner i ett bad .
 / j



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0