Hejhej hallå ;D

Jag tror jag börjar dagens blogg med, Vad är felet med min religionslärare!? 

 Varit en slapp dag i skolan idag, fick massa info om gesällen direkt på morgonen, allså jag vet inte vad jag känner inför den, nervös som tusan är jag iaf. Men är så trött på att det aldrig verkar vara någon som helst ordning på den som nu håller i det!? vi ska lixom ha teoriprovet nu i februari men vi vet inget datum än, och det har dom lixom vetat om hur jävla länge sen helst, svårt att bara sätta nått jäkla datum och sedan rätta sig efter det, skulle ju underlätta för oss lite, jag menar vi har ju mera saker att tänka på än att vi kan sitta och plugga framför det varje dag ifall att det kommer!
Ajja, sen blev det film på svenskan, och sen lyssna på våran religionslärare som jag verkligen inte fattar vad han håller på med. Drog tidigare från den lektionen för att inta körskolan :)
sen åkte jag och bror och köpte minneskort till min kamera, och sen hem och tog det lungt:) Efter ett tag kom Sandra och joina mig och vi gav oss ut på promend i solen :)

För ett tag sen har jag kommit hem från en familj som jag varit och klippt! Och snart känner jag att det är dax för sängen, redan jätte trött.
Just ja, Jokke berättade en glad nyhet för mig, han får ha med sig sin mobil nu när dom åker bort på nån övning i en vecka:) känns underbart, skulle nog dött om jag inte fick ha nån som helst kontakt med han i en hel jäkla vecka.

Oj, dags för avrundning.Natti



- hundar och vargar är ganska lika, nått sandra säger att jag ska meddela.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Bra johanna, Mycket bra!

2008-02-11 @ 21:24:50
URL: http://sandraeandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0