Hejhejhej

HEJ.

Pappa var och hämtade mig hos älski förut, jag körde hem :)
Så nu är jag iaf hemma, tråktråk. Älsklingen åker tillbaka dit där han gör lumpen ikväll:/ Och jag får vänta en vecka till tills vi ses på fredag. Och då på lördag ska vi fira att jag fyllt 20 med, Då blire bowling och utgång med vännerna :) Jätte roligt! Ska beställa banor imorgon.

Okej, min helg!? den har varit lugn och fuktansvärt mysig. Jag och älski har bara tjockat framför tvn med massa gottit :) skönt.
Imorn är det månda igen då, bajs. Skola, men slutar ju 11:45 det är väldigt skönt. men är bra sugen på att ligga hemma i sängen hela dagen  :$ Men ska till sjukhuset imorn med och hämta ett recept och fixa lite. Så kan iofs lika bra åka in.


Igentligen borde jag kanske ta tag i att städa mitt rum nu, eftersom det blir kalas här på tisdag och imorn har jag tillräckligt mycket att göra!!
Så ha en trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0