jag har nog aldrig påståt att..

.. Att jag är en hejjare på bowling. Herregud =/ Och så lyckades jag tappa mitt klot på Toms fot =( Men fan vilken rolig kväll!
efter bowligen så gled vi upp på Ågatan, trillade in på plaza och röjde. Drack, dansade och hade jätte roligt :)
Sen som en liten tradition drog jag jokke och sandra till Kebabbaren och käkade, sen skulle sandra möta sällskap och jag och jokke såg chansen att hoppa in i en passande taxi som tog oss hem till en underbar säng :p
Vaknade upp för ett tag sen av att Emma ringde. Så nu sitter jag här och dricker pepsi och försöker få tag på Sandra, men den madamen svarar inte :/ Hm , hon kanske ahr glömt ta ut öronpropparna så hon inte hör telefonen =/ TA UT DOM MUPP

Men nu ska jag nog slänga i soffan och se på tv, Hadet gött!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha jag kanske låg å sov johanna ;D Men ge oss fler sånahär kvällar ;D

2008-02-10 @ 21:55:59
URL: http://sandraeandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0