melodifestivalen (!?!?!?!!!!)

och så var det söndag :/ usch.. sista dagen på mitt sista sportlov. Men bara 3 veckor kvar till Påklovet så det funkar :) det kommer bli sjukt najs, då har även jokke påsklov från lumpen :)

igår kollade vi på melodifestivalen, seriöst!? vilket skit. Det enda som är bra är björn gustavsson. Hans låt till Carina Berg var klart så mycket bättre än alla "artisters" låtar, den skulle fan platsa bättre i globen..

har precis rakat jokke, det hade blivit "långt" hehe.
Så nu är det"plugga"som står  på planeringen , inte ett dugg sugen, men känner att jag måste. Ska iaf läsa igenom lite anteckningar, sen får jag rå plugga måndag- tisdag.
Imorn ska jag även prova balklänningar :) hoppas jag hittar någon fin :)
Ne plugga va det ja, hade fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0