min dag !

:) min andra dag som 20 år, helt underbart:) känns rejält bra !
Kalaset igår var jättebra :) kul att sandra, anna och emma kom. Och alla andra oxå såklart och tack för dom fina presenterna :):):)

Skolan idag då, allså usch vad onsdagar är tråkiga samt att jag fullständigt kräks på min bildlärare.  Dra !!
Sen så rullade dagen iaf på och vi hade kjell på sista lektionen!? den var sjukt flummig och jag var äckligt trött och därför fick jag inte in nånting, Men känns som allt som sas kan man redan!
Efter skolan så segade jag på stan med christian och Fors. Jag inhandlade ett par nya skor :)

Nu är jag iaf hemma, känner mig helt slut i kroppen , precis tagit en varm skön dusch, ska snart bädda nya sängkläder i sängen och sen sova. Godnatt

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det låter det Johanna! förresten gillar du sköldpaddan du fick? :)

2008-02-06 @ 20:21:25
URL: http://sandraeandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0