Nu ska jag berätta !

.. Att jag har nån känsla i kroppen, jag känner mig så lycklig och glad hela tiden :) Jag tror det ligger till såhär, Att som 20 åring är livet jävligt härligt. 
Fast det var det ju i moppeåldern med:D men ajja, det känns iaf jävligt bra :) Emot hur jag kände mig innan när jag var i nån 20 års kris?!

Snart ska jag skutta bort till bussen som ska ta mig in till en fruktansvärt rolig skoldag, Not =/ Ujäck vad tråkiga lektioner idag, småföretagande=/ Just ja jag måste packa ner min miniräknare. ..
Har ju min räddningskurs sen oxå, feministiskt självförsvar, det är segt med  när man igentligen slutar tidigt. Men kanske en solning imellan vore nått :P ska ta mig ett snack med Ewe.
Nu borde jag nog  packa ordning väskan, fixa mitt krull( sov med blött hår ) =/

Men , Ha en bra dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0