sysselsättning!

PERSONLIGT:
Vad heter du: Johanna
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig: Matilda ! Hade faktiskt inte haft nått emot det namnet
Vart bor du: Kimstad
Hur lång är du: 1.73-75
Ögonfärg: Mörk grön
Hårfärg: Brun / röd

KLÄDER:
Vad använder du just nu för jacka: just nu inge, men vinterjacka när jag är ute.
Vad använder du just nu för skor: Stövlar mest. Antingen bruna eller svarta
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu: MASSOR
Hur mycket köper du kläder för i månaden:väldigt olika, men det blir väl en del
Vad har du för jeans storlek: 29
Vad har du för skostorlek: 40
Vad har du för tröjstorlek: S - M

SENASTE PERSON SOM..
Du pratade med: Joakim
Du pratade i telefonen med: Mamma
Du gick på bio med: Joakim
Du gick på stan med: Ewe
Du kramade: Joakim
Som såg dig gråta: Nowa ( min hund )
Gav dig beröm: hm, Jag själv, När permanenten jag gjorde i fredags gick så himla bra

HAR DU NÅGONSIN..
Sagt? jag älskar dig? och menat de?Självklart, varför ska man annars säga det?
Bråkat med ditt husdjur: hehe, irritation har väl uppståt
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: inte vad jag kan komma på, men burkar drömma sjukt verkliga saker ibland , läskigt

Vill du gifta dig: Aa det vill jag, men det får nog vänta ett par år
Vill du ha barn: Aa det vill jag absolut ha, men inte riktigt än.

EXTRA STUFF:
Tar du droger: Nej!  
Vad är du mest rädd för: Döden
Vilka kläder sover du i: Trosor
Vem hatar du verkligen: Det behåller jag för mig själv
Varit kär: jag ÄR kär
Har du ett jobb:  nej=/ men hoppas innerligt jag får ett efter studenten
Gillar du att ha folk omkring dig: aa, det är trevligt
Är du ett hälsofreak: ne, sorgligt nog
Har du någon tatuering: nej, men förhoppninsgvis kommer det en inom kort

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU..
Gråtit:  Nej
Köpt någonting: Aa      
Varit sjuk: Nej
Sjungit: Det har jag garanterat
Sagt? jag älskar dig?: Jajjamen
Velat säga till några att du älskar dem: hm aa, eller inget jag tänkt på direkt
Träffat någon ny: Nej? eller har ju träffat massa människor i salongen, och dom är ju nya iofs!?
Saknat någon: hm aa
Kramat någon: Jaa!

SENASTE..
Film du såg:Göta kanal 2
Sak du stal: ingeting, det är dumt
Mat du åt: Revbenspjäll



OKEJ
, äntligen klar:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0