underbart med helg!

Lördag, skönt att sova ut idag :)
snart blir det hockey, sen ska vi äta pizza och kjöpa godis, det är en tjockdag idag =P

Var en helt okej dag på praktiken igår, Permanentade ju mormor, vilket gick jätte bra. Sen gled jag och Ewe runt på stan på lunchen, och sern var det inte många timmar kvar tills vi slutade.
Bror kom och hämtade mig och vi brasade upp till Mormor på födelsedags kalas. Juag gav henne ett fint halsband =] Där bjöds det på smörgåstårta, vin, gin och annat smått och gott, och avslutade det hela med kaffe och tårta, klockan tickade på, och äntligen var det hemfärd. Jag var trött och seg efter en hård dag påå praktiken eller en hård skolvecka. Så jag somnade hemma i Jokkes säng sen, mycket skönt

Nu sitter jag här och tänker på att jag fyller 20 år på tisdag :P då blir det mera kalas, och jag måste hinna baka min underbaaaaaaaaaaaart goda tårta och fixa med massa annat .Det kommer bli jattä trevligt.
Dessutom är det aldrig fel med lite paket heller:P
 
Jag avrundar här och återkommer kanske senare ikväll, annars Ha det så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0