usch =/

Det är sjukt, livet kan verkligen ta slut vilken sekund som helst.  =/
r.i.p



sitter och myser i soffan med baby, vi kollar på gost rider.
hittils har vi bara segat idag, jag hade sjukt svårt att sova inatt, somnade inte förens vid 4a =/ så var skapligt seg på morgonkvisten, så vi låg och plöjde igenom alla andra avenyn avsnitt joakim missat dom här två veckorna.
Om ett tag ska vi åka iväg och köpa lite dip tror ja, antar att det blir Gurka morötter och dip tillsammans med Melodifestivalen, se om det är nått bra ikväll, iaf kul och se Björn Gustavsson :)

Jag borde plugga mera, men jag orkar verkligen inte. Har frisör teori prov på onsdag , samt att det är teoriprovet för gesällen v10, jag orkar inte. men men det mesta borde man ju kunna redan, men endel saker är lite sega. ajja..
trevlig kväll allihoppa. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0