2008

Då var det år 2008, och som de flesta vet så firade jag in det i Danmark :) det var riktikgt riktigt roligt. tyvärr har jag inte fått alla bilderna än så kan inte visa dem här, men nån ahr jag nog tror ja :)
Det var iaf sjukt kul, hamnade på en resturang där det ingick fri bar i menyn, Gud vad  najs:P hehe
Orkar inte skriva ner så mycket:P med GUD VA VI SKRATTA

år 2008
Kommer bli lika underbart som 2007, Med joakim vid min sida kan jag inte må bättre. Det är helt underbart att få dela mitt liv tillsammans med honom :)
Men det är mycket annat som kommer hända det här året, Gesällen, student, jobb, all stress runt gesällen som jag bara får ont i magen av att tänka på :/ usch. Och nu känns det verkligen som jag ska ta tag i den på allvar. men jag orkar inte riktigt!? nä tar det när skolan börjar, är visserligen på måndag om jag minns fel!?
Men det roligaste som kommer ske, jag tar äntligen studenten, herregud vad glad jag kommer va :)
Sen ska jag och joakim hinna flytta ihop:) ,men då måste jag oxå hitta ett jobb, annars blire svårt:)
2008 jag lovar, det kommer bli underbart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0