Ett kort inlägg då,

Hade igentligen inte tänkt att skriva nått idag, men i brist på annat så Okej då!

Hade ju som sagt färgmodell idag , det gick jätte bra. Hoppas det går lika bra sen när det väl är gesäll.
Var sjukt trött , kom inte från skolan förens 4 , jag som hade räknat med typ 3. kom iallafall med 16:20 bussen hem :) , Äntligen hemma kände jag när jag klev innan för dörren, Men det vände rätt snabbt. Ibland/ofta hatar jag att befinna mig hemma, vet inte vad det är för fel på mina föräldrar eller vuxna över huvudtaget :/ Är det så man blir?så vill jag fan inte bli vuxen.
Något jag verkligen vill är att flytta hemifrån, hem till ett eget hem, eller hem till vårat hem, eftersom jag och Jokke ska flytta ihopp:) Underbart.

Nu ska jag mig en varm skön dusch, sen krypa ner i sängen.
Hoppas på att min svullnad runt ögonen är borta imornbitti,
Gråtit sönder dom pågrund av er mina jävla päron !!


Just ja, det bästa av allt är att Jokke kommer hem i helgen redan , fredag kl 6 närmare bestämt , det gör mig väldigt glad :)  LOVE YOU

Blev lite längre inlägg än vad jag tänkt mig från början, men det bjuder jag på =P
GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0