Fredag imorn :) finfint

Då var den skolveckan avgjord:P Känns som praktiken inte räknas in lixom, för den är så himla mycket roligare än skolan.
Känns helt underbart att inte ha något plugg till prov att sitta och dö över ikväll, Underbart, så för att koppla av riktigt bra så la jag mig i ett bad med mammas avslappnande badskum förut:) mysmys.

Somsagt fredag imorn då, bra skönt. Praiktik 10-17, jag och Ewe ska avnjuta en mumsig sallad på pause till lunch:)
Sen så brasar jag  hem till älsklingen, först blir det att klippa 3 vänner, och sen så ska vi bara mysa ner i sängen med en film och känna HEEEEEEELG , sova länge på lördag :)

Oj nu ringde sandri o stör så jag avrundar här, hon vrålar att jag ska skriva att hon är bäst!?

Kommentarer
Postat av: sandraa

Haha bara älskar slutet måste jag säga ;) Ses kanske sen Plutt!

2008-01-18 @ 11:15:47
URL: http://sandraeandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0