Godmorgon, gott folk

Jag sitter här och små fryser , har inte riktigt bestämt hur outfiten ska vara idag, hehe det ständiga problemet.
Antingen Leegings och nått soft, eller jeans!!?!?! det löser sig, bussen går itne förens om 40 minuter..

Idag är det en tråk dag i skolan:/ Först en Lååååång små företagande lektion, det är så grymt tråkig så jag vet inte vad, ingen kul lärare heller.
Sen efter det äre arbete & säkerhet =/ inte jätte kul heller. Sen är klockan 2 och vi slutar, MEN då har jag och Ewe en liten extra lektion, Feministisk självförsvar halv 4 =/ Så det blir en lite runda på stan innan dess :):) Jag är shopping sugen, och mig vetligen har det ramlat in ett studiebidrag på kontot idag =]

Nä nu måste jag klä mig och sen göra nått åt mitt hår!
Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0