Grammisgalan

japp, sitter och kollar på grammisgalan nu:P och försöker plugga=/ kanske inte världensbästa kombination, men det får fasiken funka.
Har småföretagandeprov imorn:/ usch, är inte så speciellt "sugen" att plugga, så jag hoppas innerligt att provet är busenkelt, men det är jag väl tveksam till, men ryckten säger ju att det inte är svårt iaf. Så får väl se vad min hjärna tycker om det.. Det är min enda lektion imorn, så efter det ska jag och Erica stanna kvar i salongen och färga håret på varandra, äntligen som jag ser ut nu, usch utväxt som syns som tusan då jag är mörk och min naturliga hårfärg är grymt ljus. Funderar på om jag ska ta en färg med lite mer rött i denna gång eller om jag ska köra åt det mer  bruna, hmm, får sova på saken helt enkelt.

Ne nu ska jag digga vidare till all musik samt försöka koncentrera mig på mitt jävla plugg.

Gokväll gottfolk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0