:) hejsan

Redan söndag =/ , helgerna går på tok förfort.
men det har varit en bra helg, i fredags så kom jag o sandra på att det vore trevligt med en eller två öl och sitta och prata lite. Det blev riktigt trevligt som alltid när man gör något spontant.. Sen att det råkade bli lite mer dricka är ju aldirg fel ;p det var kanon trevligt.
Så igår vakande man med ett lite mer tyngre segare huvud än vanligt, så går dagen segade jag och älsklingen, åkte ock köpte pizza och godis, vilket är helt tillåtet en sådan dag :)
idag har vi njutit av en lång promenad ute i solen, lite vårväder nästan, men en anning kylligare .
imorn är början på en ny skolveck =/ men bara stå ut, är väl bara runt 140 dagar kvar, sen nalkas det student :D

nu måste jag gå in mer för korspelet jag och joakim sysselsätter oss med;P jag ska spöööa honom den här omgången.

trevlig fortsättning, Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0