" nyduschad och snygg, ja nyduschad ivarje fall " citat från camping i karlskrona 03

Precis duschat , varmt och skönt, så nu myser jag runt i mina nya shorts jag fick av älsklingen :)
 super sköna!!

Dagen har varit väldigt slapp och skön :) Åkte in med 9:30 tåget till skolan för att göra småföretagande provet, sen efter det så färgade jag och erica håret på varandra, Det blev bra :) efterdet kom mammi och hämtade mig.
Klippte en förut. Sen kom sandri förbi för att umgås ett tag innan hon skulle iväg och jobba:P Trevligt. Koppkaffe och prat.

Imorn är det fredag, gud så skönt:) Ska till tandäkaren 7:30 =( inte världsroligt, Sen efter det ska jag gå hem till mormor, därefter  börjar min praktik 10:00- 17:00, ska bli trevligt, inte varit där på länge nu eftersom det varit jullov, så det ska bli kul.
Sen blir det att dra sig hemmåt till älski och mysa, blir nog en väldigt lugn kväll imorn med film :) sen får vi se vad helgen har att bjuda på.. :)

Trevlig helg gottfolk. / J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0