Onsdag ,

Nu så har jag och älskling precis kommit hem från våran andra tripp idag.
Dagen började med att jag som vanligt när man får sova ut vakande typ halv 9, kände att det var oacceptabelt att gå upp då så jag vände och vred på mig och lyckades antagligen somna om för sen vakande jag 11, då skuttade jag in i duschen och sen gjorde jag en mumisig frukost till Jokke och mig, färskpressad juice, underbart gott!
Efter det så åkte vi in till stan, Letade efter inneskor till baby som han ska ha när han tränar och så när han är i lumpen, och på stadium hittade vi dem vi sökte. Sen köpte med oss wok away hem, så sjukt gott, tröttnar aldrig på den maten.
Sen nu har vi varit på ikano, för jag skulle leta efter en kjol där på Gina som varken finns i nkpg eller stan i lkpg, och nu vet jag att den inte heller finns på ikano =/ faan. Så istället gled vi in på VILA och där köpte jag mig en soft klänning istället :P Så det har varit en heltrevlig studiedag med andra ord!!

nu borde jag ta och plugga , har inte kommit så långt än. Men först vill jag lira lite guitarhero!!
Ha det bra!


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0