Söndag =/

helgerna går på tok för fort, men som man säger tiden går fort när man har roligt!

Bion igår var BRA, jag kan rekomendera den , lite smått sorglig ibland " we own the night".
Det känns som det är en bra film period nu, finns massa bra, samt mycket bra som kommer ut.
Ikväll är det iaf min favorit serie på tvn, andra avenyn :P det bästa med söndagar.

Nu har jag precis fixat till mig lite smått, jag och Jokke ska gasa in till Norrköping på jakt efter guitarr hero och så ska jag kolla lite på en kamera jag önskar mig i 20 års present.

känner mig lite dåligt uppdatera på när emma igentligen kommer hem , men jag tror det är idag faktiskt :) ska bli roligt att träffa henne, känns som hon varit borta en evighet.

nu ska vi dra, bloggar mer ikväll :)  om det hänt nått händelserikt jag kan skriva om:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0