sooooova :P

äntligen är det helg, och man slipper vakna upp imorgon av att larmet ringer =) skönt.

Har varit en bra fredag , trevligt på praktiken,k men var riktigt trött,
men jättegott med en sallad från pause, som jag fick kasta i mig för att jag fick en kund som skulle dyka in om 10 minuter:) alltid kul med kunder, men jag slog nog rekord med att kasta i mig den salladen !!
fick även sluta 1h tidigare, så åkte direkt till linköping, hämtade bio biljetterna till imorn sen hem till baby, sedan åkte vi och klippte tre vänner:)
Nu har vi sett en film, som var helt okej, och nu ser vi på Lets dance, spelade in det förut bara för vi inte var hemma då..
Snart blir det att gosa ner i sängen , Godnatt

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hej! jag har dragit igång en tävling på min blogg, tävlingen hittar du här: http://hsomihg.blogg.se/1200698631_191_08_tvling_.html

Kika in!

2008-01-19 @ 00:50:59
URL: http://hsomihg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0