studiedag runt hörnet ;P

då sitter man bänkad framför tvn, precis kollat på " andra avenyn" det enda jag har att säga om det är fan Herrejävlagud :O
Nu kollar jag på " i huvudet på gynning" det är lite små kul sådär, trög och kul människa.

Studiedag imorn, underbart skönt. ska bara ta det lugnt tror ja, kanske en runda på stan för att leta efter skor åt jokke. Trevligt. Annars blir det som sagt lugnt, njuta av dagen, men måste även plugga lite, skulle göra kultur &stilhistoria prov på tordag. Det är så sjukt tråkigt, handlar om olika tidsepokrar, tex rennäsanen. Roligare sen när vi ska börja med allt om 1900 -talet :) kanske mer man förstår.

 ne nu orkar jag inte skria mera, har inget roligt att berätta.
eller, idag är det exakt 2 veckor kvar till min 20 års dag! roligt och roligt, men så är det iallafall.
ha det bäst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0