Fredag

oh yes it is:) underbart:)
Ja äntligen är det fredag, längtar tills klockan är 18 så jag kan springa från salongen ner till resecentrum och pussa på min man:) Fy vad jag har saknat honom:) men nu ska vi tillbringa massa tid med varandra innan han drar in i lumpen igen. mys-mys-mys.

Får hoppas på att det är många som vill kuta håret idag så går dagen mycket fortare, ha en sling bokad iaf.
Men är väl för varmt ute idag med så alla glassar väl ute på stranden , alla förutom jag känns det som :'(  Men men fick ju ligga 13 minuter i solariumet igår, ojoj.  Kör faktiskt på shorts idag, var varmt med leggings igår så nu jäklar! nu äre sommar! ( får se hur länge det håller sig)

Nu ska jag packa ner det sista sen ska jag åka till bobbet!
Ha en bra fredag snyggingar!

Kommentarer
Postat av: JONNA!

sv; ja, det gör galet ont >.<

tack detssmma ! :D

2008-07-04 @ 10:36:11
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0