i know

im off.

har varit ifrån bloggen några dagar. dels har jag varit trött sen har jag varit i tyskland. Kom hem inatt och idag ahr jag jobbat, var skapligt trött men dagen gck väldigt fort, hade en hel del kunder, det gillar vi! Hoppas morgon dagen går fort med, ska nämligen jobba imorn istället för nästa lördag för då ska jag ner och mysa i västervik med min man+familj.
Men vad gör det att jobba lördag när man får en hel måndag ledig, gud vad skönt det ska bli!

Snart ska jag hoppa ner i sängen och gosa, hoppas på att somna till lite "kill på ryggen" ;p

Hoppas ni har det gött, jag uppdaterar med lite bilder i morgon ev. då ska vi hem hem till mig, grilla och sova.

Vi hörs...
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Erica

Hoppas det var najs i tyskland ;) jag mår bra gumman, hoppas du mår bra! måste ses snart IGEEEN! <3

2008-07-19 @ 20:52:17
URL: http://erkiperki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0