Hej snyggingar!

Hemkommen från jobbet för 30 min sen, redan hunnit kasta i mig två mackor och slängt mig i sängen.
Min hund gör mig sällskap, dock den stora grabben som kanske inte är smidigast på världen på att mysa, lille ligger under sängen och tjurar.
Haft en bra dag på jobbet. Myst på steves coffee på lunchen tillsammans med adeline, härligt tjej! Som jag förövrigt (troligtvis) ska mysa med imorn och förhoppningsvis korka upp en flaska vin med. vi ska nämligen jobba tillsammans på Lördag, trevligt trevligt.

Nu då!? ska väl hoppa in i duschen och duscha bort alla småhår som sätter sig överallt, sen gosa ner i sängen och smånörda framfar datorn.

Vi hörs senare ikväll.
tjingeling



Försökte fota mig med dogisarna men dom är ju itne alltid så intresserad av kameran dock!

Köpt föresten ett par shyssta glajjer på ur&penn på lunchen:)

Kommentarer
Postat av: adeline

Goare tjej än dej får man leta efter ;)

Självklart blire o korka upp vinet o ev lite till.... hehehe hade så mys ikväll. ses imorn kram kram

2008-06-26 @ 19:52:14
Postat av: Erki

låter härligt att du trivs på jobbet :)

2008-06-26 @ 22:16:44
URL: http://erkiperki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0